neljapäev, 16. oktoober 2008

Võileivatort singi ja juustuga





Ma arvan, et minu blogi eripäraks hakkab olema see, et ma ei tea kunagi koguseid (kui ma just retsepti järgi ei tee) ning pidev selle ära märkimine :D Ma teen ju silma järgi. Pole vajadust olnud, et mõõdaks ära, kui palju midagi panin. Sama seis on ka selle võileivatordiga. Mul pole aimu kah, palju mul ühte või teist asja kulub. Kuid torti on minult tellitud ja sünnipäevadel palutud :)

röstsaia
vormileiba (mina võtan tavaliselt musta leiva)

Juustutäidis:
riivitud juustu
punane paprika
majoneesi

Singitäidis:
keedusinki
marineeritud kurki
majoneesi

Niisutamiseks: puljongit kuubikust

Kaunistamiseks:
värsket kurki, tomatit, paprikat, redist, maitserohelist, riivsaia.... no tõesti mida iganes :D


Kõigepealt teen puljongi valmis, et jõuaks jahtuda, kuni muuga mässan. Teen täidised. Juustu täidise jaoks lõikan paprika hästi väikesteks kuubikuteks, segan riivitud juustu ja majoneesiga ühtlaseks massiks. Singitäidise jaoks lõikan singi ja kurgi imeväikesteks kuubikuteks, segan samuti majoneesiga ühtlaseks.
Lõikan saial ääred maha nii enam vähem ühesuurusteks tükkideks. Laon tordialusele. Niisutan puljongiga sai ära. Panen peale juustusegu. Lõikan leival samuti ääred maha, enam vähem ühesuurused ruudud, laon juustusegu peale. Niisutan ka leiva. (Mina olen isegi puljongist läbi pannud terve leivaviilu, sest leib on tihkem ja nii imbub paremini läbi) Panen peale singisegu. Siis hakkan kaunistama. Tavaliselt määrin õhukese kihi majoneesi külgedele. Sinna peale olen pannud värske kurgi viile püsti ja ka röstitud riivsaiaga olen üle raputanud. Aga ega vist pole mõtet eriti kirjeldada, kuidas kaunistada, eks seda vaatab igaüks ise, kuidas fantaasia lendab :) Võiks veidi seista, siis imbub korralikult läbi. Ning siis head isu :D

1 kommentaar:

Birgit ütles ...

Väga ilusad tordid,sul on kunstilist annet!!!