esmaspäev, 31. mai 2010

Juustupulgad





Ma ütlen kohe alguses ära, et selle retsepti panin ma küll Astridile õrritamiseks siia üles. Kuna ülejäänud, kellele minu blogi ette peaks jääma, on nagunii isegi sellisel moel juustupulki teinud :)
Rohkemat ma juurde ei räägigi, sest muidu tundub juba Astridi jaoks see ilmatu keerulise retseptina, kui jutt pikaks läheb... ihii. No Ilona võiks end ka puudutatuna tunda ;)

Juustupulkade tegemiseks läheb vaja:

pärmi-lehttaigent
muna, määrimiseks
riivitud juustu


Rullisin õige natuke taigna lahti, määrisin munaga ning puistasin riivitud juustu peale. (Ma panin õige natuke maitseainet ka, sest juust ei olnud teravamaitseline.) Lõikasin pitsalõikuriga ribad ning panin küpsetuspaberiga kaetud plaadile. Küpsetain seni, kuni juustupulgad olid kuldsed.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No ma tänan naabrimemm, et minu peale mõtlesid ;)

Vivian ütles ...

Aga palun ;)
Kuu pärast sinu sünnipäeval ma loodan neid juba süüa... sinu tehtult ;)

Anonüümne ütles ...

Ma ei saa seda avalikult siia kirjutada, mis ma sulle öelda tahaks ;) aga sa tead seda isegi :D