reede, 17. oktoober 2008

Soolase täidisega muffinid

Neid pirukaid olen korra proovinud teha. Külla tulid Ilona ja Edgar. Minu meelest õnnestusid päris hästi. Kuigi loll on vist teha siis soolast, kui mul sellised külalised, kes minu magusaid küpsetisi nillivad :D Mina, kellele ei maitse sinihallitusjuust, leidsin et need muffinid on küll selle juustuga väga head. (Teine toit, kus ma seda söön on pasta kana ja sinihallitusjuustuga, aga see selleks :D) See retsept on võetud ajakirjast "Anne", kus neid muffineid teeb kultuuriminister Laine Jänes isiklikult :)

750g lehttainast
150g Nõo pitsakatet
100g riivjuustu
50g sinihallitusjuustu
100ml kohvikoort
1 muna
1 väike konserv ananassitükke

Kuumuta pliidil koor, lisa mõlemad juustud ja lase sulada. Tõsta pott pliidilt, jahuta pisut ja lisa segule muna. Seejärel sega hulka pitsakate ning ananassitükid. Sega korralikult. Rulli lehttainas lahti ja lõika 10*10 suurused ruudud. Aseta lehttaina ruudud muffinivormidesse. Kalla igasse vormi segu just parasjagu vormi ääreni. Suru taina nurgad neljaks kokku. Küpseta eelnevalt kuumutatud ahjus 200 kraadi juures 30 minutit. Kaunista petersellilehekestega.