esmaspäev, 5. jaanuar 2009

Vale trühvid



Kõigepealt- Head uut aastat!
Hakkan aga otsast vanu võlgu likvideerima. Jõulude eel ja pärastki, sai mitut trühvli ja vale-trühvli retsepti läbi proovitud. Ise ma neid ei söö, seega hea teha :) Kõige klassikalistematest mul pilti polegi. Jagasin enne laiali, kui jõudsin pildistada. Aga pole hullu. Kui jälle vaja teha, eks siis teen tasa.

Doomino küpsise trühvlid
(Need on tumedad pildil. Retsepti sain netist sellest: http://bounteous-bites-est.blogspot.com/2008/02/domino-kpsistest-okolaaditrhvlid.html blogist. )

175g doomino küpsist
veidi toorjuustu (ma ei mäleta mitu lusikatäit ma panin)
šokolaadi

Panin paki Doomino küpsiseid (selle väiksema) köögikombaini koos toorjuustuga ning lasin ühtlaseks massiks. Originaalretsepti ma veidi tegin väiksemaks. Veeretasin segust pallid, lasin veidi külmkapis tahendeda ning sulatasin samal ajal šokolaadi. Tõstsin lusika peal nad šokolaadist läbi ja valmis nad olidki. Väga maitsvad olid samuti. Kelle jaoks samuti klassikaline trühvel liiga kange, siis neid võib julgelt soovitada.

Valge šokolaadi trühvlid.
(See retsept on samuti eelmainitud blogist pärit.)

200 g valget šokolaadi
0,5 dl vahukoort
sidrunimahla
veidi musta pipart
šokolaadi

Kuumutasin vahukoore, valasin tükeldatud valge šokolaadi peale ja segasin seni, kuni šokolaad oli täilikult sulanud. Lisasin sidrunimahla ja musta pipra. Lasin segul külmkapis taheneda. Tegin seejärel pallid ning sulanud tumedast šokolaadist tegin triibuliseks. Lasin jällegi külmas seista.

Ma oleks samuti valgesse šokolaadi kastnud pallid, aga ma suutsin valge šokolaadi üle kärsatada ning pidin midagi muud ju välja mõtlema :D

Kommentaare ei ole: