esmaspäev, 5. jaanuar 2009

Piparkoogid




Sel jõulul leidsin oma üüüüüratust retseptikogust veel ühe piparkoogiretsepti, mida ma ei mäleta, kas olen katsetnud või mitte. Taigen tuli täitsa ok. Aga sel aastal tegin ma, jällegi eelmises postituses antud blogist innustust saades, täidetud piparkooke! Ja jaa, just. Täitsin ära šokolaadi ja toorjuustu seguga ning soolaseid suupisteid oli ju kah vaja... sinihallitusjuust toorjuustuga näiteks :) Päris huvitavad. No neid sinihallitusega ma ise rohkem ei proovinud kui paar. Sinihallitusjuust pole just mu lemmik. Kommentaarid olid, et huvitavad piparkoogid :D Magusad täidetud piparkoogid olid ikka soojalt head, sisu veidi pehme... mmm njah.
(Pildil siis purgi sees magusad täidetud piparkoogid ja üks väike plaaditäis kaunistatud piparkooke.)

Vanaema piparkoogid.

2 dl suhkrut
225 g võid
1 1/2 dl siirupit
2 kanamuna
umbes 8 dl jahu
2 tl soodat
2 tl valmis piparkoogimaitseainet

Kuumuta suhkur, siirup ja või. Jahuta kloppides. Lisa munad ükshaaval, samal ajal klopi. Sega kokku kõik kuivained ja lisa vedelikule.
Keera valmis taigen küpsetuspaberisse ja pane ööpäevaks külmkappi. Küpseta järgmisel päeval 200 kraadi juures ilusaks pruuniks.

Kommentaare ei ole: