laupäev, 8. november 2008

Küpsisetort



Enda arvates mõtlesin ma selle ise välja, aga võib olla on ikka enne kah kusagil üles täheldatud :) See küpsisetort on nii lihtne, et pühendan selle Ilonale :D Tort tuleks kindlasti teha eelmine päev valmis, siis jõuab kenasti imbuda. Torti nüüd juba maitsnuna võin vahelduseks soovitada küll. Eriti neile, kellele šokolaad meeldib. Noh nagu mina :) (Eile tellisin jõuluvanalt "Kuldse šokolaadiraamatu") Suvel tehes ma paneksin peale kaunistuseks mõne maasika või vaarika... mmm.



Ilona, pane nüüd hästi tähele :P

Poest tuleb tuua 3 pakki Kalevi šokolaadiküpsiseid ja pool liitrit hapukoot. (vähemalt ma arvan, et niipalju mul seda pakis oli :D) Soovitavalt kõige paksem hapukoor mis saada on, sest asi laguneb muidu koost. (Minul oli "Ekstra" hapukoor)

Magustasin veidikese suhkruga hapukoore ära ja hakkasin küpsise kihte kandikule panema. Ikka küpsised ja siis hapukoor, kuni sain päris mitu kihti. Peale purustasin ära kõik katkised küpsised, mis pakis olid.Panin külmkappi hommikut ootama.
Nii lihtne see oligi.

Tegelikult mõtlesin siin kirjutamise ajal, et see kõlab nagu küpsise kräsupea. Kusagilt on retsept silma jäänud, aga teinud pole. Seega võib veel kaunistada näiteks sulatatud šokolaadi peale valades... maitse asi, kas valget või tumedat.... või miks mitte mõlemat ;)

3 kommentaari:

Ragne ütles ...

Minul on taoline küpsisekoogi retsept, suhkru asemel puistan aga hapukoorekihi peale purustatud halvaad...:)

Vivian ütles ...

Ja ongi ümber lükatud, et ma ise selle mõtlesin :D
Teised vähemalt mõtlevad samamoodi.

MARDIKAS ütles ...

Mina laon küpsiste vahele ainult hapukoort ja ei pane üldse suhkrut. Ja ma panen ühe kihi vahele ka moosi.