laupäev, 20. juuni 2009

Kilupirukad



Midagi lihtsamat ma ei oska enam välja pakkuda. Ammu isutas kilupirukate järele ja selle mõtte ajel ostsin lehttaina, karbi kilusid ning munad olin juba koju varunud. Ma pole veel päris selles eas, et peaksin mäletama nõukaaegseid kohvikuid kilupirukatega, aga mul oli kunagi töökaaslane, kes armastas neid pirukaid ning rääkis nendest ülivõrdes. Tänu temale ma neid aastaid tagasi maitsesin ning aeg-ajalt ma neid ikka teen kah. Nüüd proovige teiegi.

lehttaigen
kilu
keedetud muna
muna

Lase tainal sulada (st, kui sa oled sama laisk ja ostad ikka poest külmutatud kujul nagu mina). Puhasta kilud, keeda munad. Rulli taigen veidi jahusel laual laiali. Lõika ruutudeks. Pane ruudu keskele diagonaalis paar kilu, viil või paar keedetud muna ja tõsta kaks vastasnurka keskele kokku. Tee nii kõigi ruutudega. Aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile, pintselda munaga. Pane eelnevalt kuumutaud ahju kuni pirukad on ilusad kuldkollased. Kraade võiks olla nii 225.

1 kommentaar:

helkur ütles ...

No miks ma alle nüüd seda näen! Hea, et ise selle peale pole tulnud.