neljapäev, 22. detsember 2011

Tagasi ree peal ning küpsisevahetus 2011 ja kaerakliiküpsised

Tervist, üle pika aja. Minuga on kõik endiselt korras (no nii korras, kui olla saab :D ), lihtsalt blogitamine on kuidagi tahaplaanile jäänud. On leidunud armsaid inimesi, kes on mind usaldanud (kohati pimesi) ja lasknud oma tähtpäevaks torte teha. Suur aitäh neile. Ja tööle läksin tagasi, seega nii argipäevaselt on suvi ja nüüd ka aasta läbi saanud.












Kuid ma hoidsin end teiste blogipostitustega kursis ja hetke ajel võtsin küpsisevahetusest osa. Mul on äärmiselt kahju, et liiga hilja katsetama hakkasin ja pidin teistele liiga tavalised küpsised saatma, aga ma olin kohutavas hädas :) Minu ühele küpsisesaajale oli märgitud, et võimalusel nisujahu vabu küpsiseid.... asendades retseptis vaid nisujahu võib juhtuda, et asi ei toimi ja niipalju aega mul enam polnud, et lõputult proovida. Või tegelikult, olin ma välja mõelnud, et teen beseebaasil küpsiseid, retsept välja valitud ja nii ma tegema hakkasin... tulid välja mingid nätsked pätsid... Ma ei tahtnud alla anda, proovisin uuesti, ikka ei olnud sellised, nagu vaja. Siis ma proovisin veel mingeid (praegu ei meenugi, milliseid) ja lõpuks tahtsin kindla peale välja minna. Leidsin positiivse tagasisidega kenad krõbedad küpsised siit
Sellega mu küpsiseseiklused ei lõppenud. Ka need suutsin ma plaadikoogiks küpsetada :) (Pilt on ka nendest nässuläinud küpsistest tehtud.)Teistele saatmiseks tegin aga uued. Kuigi jah, perenaise lehe peal on küpsised teise näoga, millest erinevus, ma ei teagi.

Kaerakliiküpsised

160 g võid
2 dl suhkrut
4 spl rukkijahu
4 dl kaerakliisid
2 tl. küpsetuspulbrit
2 muna

Sega kokku kuivad ained, lisa sulatatud või ja muna. Sega korralikult läbi, moodusta väikesed pätsid, aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja suru lamedaks. Küpseta 225 kraadi juures 7-8 minutit.

Minu soe soovitus on, et jäta piisavad vahed :)


Kuid, mina sain väga mõnusaid küpsiseid ise ka!

Mina sain ühed küpsised Zoozilt.
Tema saatis lahedad soolahelvestega küpsised, mida ma ise vaevalt oleks proovinud, aga tegelikult maitsesid väga hästi!

Teised küpsised sain sellest blogist.Need olid väga head firmaküpsised :) Neid peaks millalgi järgi proovima teha.

Kolmanda paki sain sellest blogist. Pean kohe ütlema, et neid siiruviirulisi küpsiseid mul ei õnnestunud väga maitsta, sest mu pojale maitsesid need väga :) Mulle maitsesid aga need teised ka. Ma pole väga valge šokolaadi sõber, aga küpsistes oli väga hea.


Aitääääh kõigile väga maitsvate küpsiste eest. Teevad teejoomise kohe nauditavaks! :)
Mõnusat aasta lõppu teile ja paremat uut aastat teile ja teie kallitele.

4 kommentaari:

Liisi ütles ...

Vivian, Sinu kaerakliiküpsised olid väga maitsvad ja krõbedad ning üldsegi mitte tavalised. Suur aitäh!

Vivian ütles ...

Aitäh! Ma jubedalt kartsin, et saate väga tavalise koogipõhja materjali karbist :) Usun, et mul tuleb neid teinekordki teha ;)

Kristel ütles ...

Suur hilinenud aitäh väga maitsvate küpsiste eest ja ma täitsa mõistan seda, kui suurt peavalu see jahu-teema võis tekitada. Kuskil kaks nädalat enne "tähtaega" kirjutasin Dagrisele ka, et võtan oma erisoovid tagasi, sest see retsepti leidmine oli tõesti raske. Aga sinu küpsised olid tõesti head!

Vivian ütles ...

Kristel, aitäh ja polnud tänu väärt. No tegelikult oli natuke põnev ka otsida häid nisujahuvabu küpsiseid, aga ma loll jätsin katsetamise viimasele minutile ja siis öösel tegin neid :) Oleks sa siis mu nägu näinud, kui ootasin küpsiste jahtumist ning hakkasin mõtlema, kuidas küpsised ühes tükis kohale jõuaks...Tagantjärgi on päris lõbus :)
Originaalidest erinevad minu küpsised ikka tublisti ja ma ei ole välja mõelnud, mida ma teisiti tegin. Aga head krõbedad olid nad küll!