neljapäev, 25. november 2010

Porgandi ja halvaa magus amps








Kui ma täna Mattiasega lund rookimast tulin, meenus, et ma polegi seda hõrku küpsetist veel blogisse pannud. Jube raiskamine ;) No tegelikult ma ei usu, et siin väga paljud just käivad lugemas, aga need vähesedki võiksid soojas toas tee või kohvi kõrvale seda mitte kõige kergemat ampsu süüa ja vaadata meile saabunud talve :) Halvaasõbra kohustuslikku kavva võiks see küll kuuluda. Vähemalt külmal talvel.



200 g riivitud porgandit
200 g halvaad
2 muna
1 munakollane
1,5 dl fariinsuhkrut
100 g sulavõid
2 dl Graham täisterajahu
1 tl küpsetuspulbrit

Riivi kooritud porgand jämeda riiviga. Pudista halvaa ning sega riivitud porgandiga. Klopi munad ja munakollane suhkruga ning nirista sekka sulavõi. Sega jahule küpsetuspulber ja sõelu tainale. Lisa järk-järgult porgandi-halvaamass ning sega ühtlaseks. Vala küpsetuspaberiga vooderdatud keeksivormi ja küpseta 180 kraadi juures 40 minutit. Tõsta kuumus 200 kraadini ning küpseta veel umbes 10 minutit. Lase jahtuda ja naudi!

Retsept jällegi "Eesti Naisest"

4 kommentaari:

Liilia ütles ...

tundub tõesti maitsev.. peaks proovima!
P.S mina käin küll piilumas sinu blogi ;)

Vivian ütles ...

Proovi muidugi, kui näiteks keeks jääb selline kuivem (või noh oleneb ikka keeksist) siis see küpsetis oli mõnus mure ja mahlane.
Ma katsun siis rohkem asju piilumiseks üles panna ;)

Anonüümne ütles ...

Kuigi olen anonüümne, vaatan alati, kui Sul midagi uut on. Olen mitmed head retseptid ka endale talletanud. Nii et jõudu edaspidiseks !

Vivian ütles ...

Aitäh Anonüümne ;)