teisipäev, 23. märts 2010

Juustukook (peaaegu)



Et kindla peale välja minna, tegin Ragne juustukooki :) Kindla peale ses mõttes, et tihti teeme me ühesuguseid asju, teineteisega rääkimata või tegelikult teineteist tundmata :) Lihtsalt on juhtunud nii.
Tahtsin niiväga mingit juustukooki teha, kuid valede asjade kokkulangemisel oli mul külmikus pool kilo kohupiima, mis vajas samuti realiseerimist. Enda arvates olin jube nutikas ja asendasin poole toorjuustust kohupiimaga. Minu ja minu külaliste arvates maitses see nii ka väga hästi! Teinekord proovin ka kindlasti ainult toorjuustuga teha, sest see retsept on väärt proovimist. Aitäh Ragne ;)
Ps. Sa oled kohvitamisega seoses mul väga meeles, aga anna andeks, ma olen pidur. Katsun ikka end kokku võtta ja kutse ära realiseerida, kui see ikka veel kehtib...

2 kommentaari:

Ragne ütles ...

täitsa tahaks teada kohe, kuidas see kohupiimaga variant maitses..
Ps! mina olen iga kell nõus end kohvikus koogi ja kohviga premeerima;)

Vivian ütles ...

Oh, sa oled igati premeerimist väärt ka, küsimus on selles, kas mina ka olen... :)
Koogi koha pealt ei saa ma öelda, et tule maitsma, sest see kook sai imeväel otsa... kuid ma kahtlustan, et saabuvateks pühadeks teen sama kooki. Usun, et sa nobenäpp teed varsti proovi kuidas kohupiimaga kook maitses ;)