kolmapäev, 11. veebruar 2009

Lindströmi kotletid




Või õigemini minu nägemus neist. Kaks õnnetut peeti ootas ammu, et ma nendega midagi ette võtaks ja nii tuli mõte teha neid kotlette. Originaalretseptist kaldusin kõrvale niipalju, et seal oli tahetud keedetud kartulit, mida mul kodus polnud kohe võtta, lisasin vaid ühe saiakontsiku, mille valasin piimaga üle. Teiseks oli originaalis marineeritud peet, mille asemel panin lihtsalt keedetud peedi. Aga võib olla järgmine kord tibatillukese sortsu äädikat ja suhkrut panna? Igatahes pere sõi väga hoolega neid kotlette ja pööritasid silmi kui rääkisin Ilona arvamusest, et kurk ei sobi kotleti sisse :) Aja end siia ja me näitame, et sobib!

Kotleti sisse panin:

umbes 500 g segahakkliha

1 muna
1 saiakontsiku (veidi piima, kontsiku üle valamiseks)
sibul
200-300 g keedetud peeti
soola, pipart
1-2 marineeritud kurki

Hakkliha juurde panin saiakontsiku (piimaga valasin üle), muna, hakksin sibula ning kurgi, riivisin peedi ja panin maitseained. Segasin ühtlaseks massiks. Vormisin väikesed kotletid. Praadisin väheses õlis mõlemalt poolt. Oligi vist kõik.

1 kommentaar:

Pille ütles ...

Oh, kui uhkelt punased! ma olen vist paras kooner (kuigi suur peedisõber) - mul on lihtsalt punasetäpilised need kotletid jäänud :)