kolmapäev, 30. juuni 2010

Norra piparkoogid







Sõbrad, andke andeks, aga ma pidin piparkooke tegema :) Jah, tean, et keset suve, kus teised kokkajad teevad maasikast hõrgutisi ning keegi ei viitsi pliidi taga passida ja võib olla lõpuks hirmutan suve ära, aga väga suur isu oli piparkooke süüa.(Ma tegin neid siis kui see suur suvi polnud veel päris päral ka.) Parasjagu hull nagu ma olen pidin idee tekkides selle ka kohe ellu viima.(Eriti kui Astrid käis keset suvepuhkust Lapimaal :D Ma pidin ju pakkuma talle piparkooke! Kuigi nadilt vähe sai vist pakutud... said ju enne kõik otsa.)
Selle retsepti sain ma ühe blogi kommnetaaridest, aga ma ei kirjutanud üles, millisest... Nii, et kui retsepti autor välja ilmub võiks ta kaks sammu ette astuda ;)

150 g võid
1 dl siirupit
2 dl suhkrut
1 dl vahukoort (kohvikoort)
6 dl jahu
0, 5 tl nelki
0,5 tl ingverit
2 tl kaneeli
1 tl küpsetuspulbrit

Sulata või, lisa siirup ja suhkur. Tõsta tulelt ja jahuta. Lisa hulka vahukoor. Sega omavahel jahu nelk, ingver, kaneel ja küpsetuspulber ning lisa võisegule. Sega taignaks ja pista üleööks külma. Järgmine päev küpseta mõnusad piparkoogid.

2 kommentaari:

Astrid ütles ...

Mis vähe see oli :D Terve karbikese sain ju kaasa veel lisaks sellele, mis kohapeal ära sõin ;)
Jube head olid need küll, peaks mainima!

Vivian ütles ...

Astrid, teinekord jälle ;)