pühapäev, 28. veebruar 2010

Marja-kookosekook



Vot sellist kooki saab teha, kui lased samamoodi palju rohkem (rõhk sõnal palju) kohupiima tuua, kui vaja on. Nagu seda tegin mina. Kuna ma pole teab mis suur kohupiimasõber, eriti küpsetatult, siis olin ma täitsa hädas. Kuni avasin raamatu "100 kooki 2" ja leidsin koogi, kuhu läheb 1 kg kohupiima! Mõtlesin, et tüki ma ikka ise proovin ja ülejäänu söödan perele sisse :) Või kutsun kellegi külla ja sunnin sööma. Nüüd tean, et homme söön vähemalt tüki veel... kui mitte rohkem.
Väikese valearvestuse tegin ma ka. Mul tuli nimelt vaarikakook peaaegu ilma vaarikateta.Mul on külmutatud vaarikad otsa saanud :( Ma leidsin sügavkülmast mustsõstraid, mustikaid, kirsse ja natuke leidsin vaarikaid ka. Kindlasti katsun suvel teha seda vaid vaarikatega. Vaarikad on ju mu lemmikud :)

Taigen:
225g võid
1 dl suhkrut
5 dl jahu
0.5 tl soola
o,5 tl soodat
o,5 tl küpsetuspulbrit
1 tl vanillsuhkrut
2 dl kookoshelbeid

Täidis:
1 kg kohupiima
250 g hapukoort
4 muna
2,5 dl suhkrut
1 tl vanillsuhkrut
400 g vaarikaid (muid suviseid marju)

Sega omavahel taignaained purutaoliseks tainaks. Kuumuta ahi 200 kraadini.
Täidise jaoks sega kohupiim, hapukoor, suhkur ja vanillsuhkur. Pudista suurem osa tainast ahjupanni põhjale. Vala peale kohupiimamass. Kata vaarikatega. Pudista peale ülejäänud tainapuru. Küpseta 30 minutit. Jahuta ja lõika ruutudeks.

Kommentaare ei ole: