neljapäev, 30. oktoober 2008

Biskviittordid



Panen lihtsalt erinevate tortide pilte, mida teinud olen. Põhimõte kõigil üks, kahe biskviidi vahele on pandud kohupiima-vahukoore segu, pealt kaunistatud nagu fantaasia parasjagu lubab. Ma isegi ei kavatse valetama hakata, kuipalju ma midagi panen :D Kõik oleneb ju tordi suurusest. Tavaliselt kahte ühesugust torti ma kah teha ei oska.

6 kommentaari:

Ragne ütles ...

Nii, tore, et toidublogisid aina juurde tuleb! Edu blogimises!!!

Vivian ütles ...

Aitäh :)
Mul on nii lihtsam näidata retsepte, teistele kui eraldi meilida.. nii, et ma egoistlik blogija :D

Ssille ütles ...

Väga kaunid tordid!

qsti ütles ...

Need rooside (virsikud?) ja shokolaadikaunistustega tordid on fantastilised!

Pille ütles ...

Need šokolaadikaunistused on väga ilusad!

Vivian ütles ...

Need šokolaadikaunistused on minul nendel tortidel esimesed katsetused.
Aitäh kiidusõnade eest! :)