teisipäev, 11. november 2008

Sibulapirukas



Originaal pealkiri on pirukal "Tervislik sibulapirukas" (võtsin selle raamatust "100 pirukat", aga ma pidin selle ebatervislikuks tegema. Mulle näis, et sinna peale passiksid hästi suitsuliha ribad ning riivitud juust. Kuigi nüüd pirukat maitsnuna arvan, et teeksin järgmine kord ikka ilma suitsuliha ja juustuta. Sibulasõbrale on see pirukas kohustuslik! Ahjaa, kuna mul kaerahelbeid kodus polnud, siis asendasin selle osa täistera nisujahuga.

Põhi:
1 dl kaerahelbeid
1 dl jahu
1 dl riivitud porgandeid
100 g margariini
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl soola

Täidis:
3-4 sibulat
1 spl võid
2 dl piima
2 muna
0,5 tl soola

Sega riivitud porgand kaerahelveste, pehme margariini ja eelnevalt soola ning küpsetuspulbriga segatud jahuga. Suru tainas ümmarguse 24 cm läbimõõduga pirukavormi põhja ja äärtele. Pane pooleks tunniks külma. Samal ajal lõika sibulad ketasteks ja prae võis kuldkollaseks. Klopi munad lahti, sega hulka piim ja sool. Küpseta põhja 200 kraadises ahjus 15 minutit. Laota tainale sibularattad ja kalla peale muna-piima segu. Küpseta 180 kraadises ahjus veel 20 minutit.

4 kommentaari:

Sille ütles ...

Ma tegin mõni aeg tagasi sama põhjaga, kuid teise kattega sibulapirukat ja kiidan väga seda põhja, näeb välja kena oranz ja maitsev, tegin kaerahelvestega.

Vivian ütles ...

Mina teen kindlasti veel sama põhjaga pirukaid. Tervislikum kah.
Ma ostsin täna kaerahelbed koju valmis :D

helkur ütles ...

Nii nii! Ja olgu see pirukas olla kui taas külla tulen. Proovin ise ka teha ( kui pisike tibi muidugi aega annab).

Vivian ütles ...

Jess Boss :D