laupäev, 17. juuli 2010

Beseepesad sõstravahuga







Juba nädalapäevad käin ma selle mõttega, et viia kokku õrn besee ja hapud sõstrad. Midagi Pavlova sarnast, aga mitte päris. (Vähemalt olen mina teistsugust Pavlovat teinud.) Ma meelitasin Marise (ja mitte vaid ühe Marise, neid oli lausa kaks!) endale külla ja oligi põhjus olemas ning minul katsejänesed ka :) Ning pärast kosutavat rannaskäiku sain ka naabrimemme suu magusaks tehtud ;)
Külalised näisid rahulolevad ja ega mul endal ka millegi üle kurta ole. Kõik kukkus suhteliselt ootuspäraselt välja. Kui siis vaid pilt pole nii hea nagu oleksin tahtnud... aga see on teine teema :)


Eelmisel õhtul tegin valmis beseepesad. Mina tegin 6 munavalgest ja sinna panin 3,5 dl suhkrut. Pika vahustamise peale oli paras mass valmis ja tõstsin lusikaga parajad portsud ja vormisin lusika abil kausikesed. Panin 100 kraadi juurde ahju ja umbes 1,5 tunniks.
Järgmine päev vahustasin vahukoore, segasin juurde kohupiima ja toorjuustu. Purustasin marjad (osad jätsin terveks ka) ja panin segu juurde. Enne serveerimist tõstsin mõned lusikatäied beseepessa ning kaunistasin sõstardega.

Selle magustoidu juures on kõige mõnusam see, et saab kõik hooajalised marjad ära kasutada. Sügise poole ma tahan katsetada pohlavahuga...

4 kommentaari:

mermaid ütles ...

Nuuh ja kus järg on?

Vivian ütles ...

Mermaid, eem... pole nagu midagi korralikku blogida. Ehk varsti. Kui peale laupäeva ellu jään ;)

mermaid ütles ...

Noh, jäid ellu w?
:D

Vivian ütles ...

Seekord jäin ;)