pühapäev, 5. aprill 2009

Banaani-hapukoorekook




See üks vana retsept, mida vahepeal sai päris palju tehtud. Nüüd pole aastaid teinud. Kui ma ennemalt kaunistasin selle koogi nagu tordi ära, vahukoore, kohupiimapasta ning muude asjadega, siis nüüd lähenesin uutmoodi. Panin peale šokolaadi ja toorjuususegu ning nonparellid. (Kadi, see võiks Timo sünnipäevalauale sobida küll :D)

Taigen:
1 klaas hapukoort
1 klaas suhkrut
1 klaas jahu
1 tl soodat


Täidis:
2 banaani
1 klaas hapukoort

Kaunistamiseks enda soovi järgi midagi.

Segad kõik ained omavahel. Jahu võiks enne soodaga ära segada. Ennemalt tegin väiksema vormiga ning kaks korda, st et põhjad eraldi. (Eraldi põhju tehes võid teisele põhjale 2 spl. kakaod lisada.) Seekord ma valasin suurele plaadile, aga mitte päris äärest ääreni. Peale küpsemist lõikasin pooleks nii, et sain kaks kihti. Seekordse lõpptulemusega ma väga rahul! Valad küpsetuspaberiga vooderdatud plaadile. Küpsetad 200 kraadi juures 10 minutit. Peale põhjade jahtumist (olenevalt, kas teed siis kaks eraldi või lõikad ühe pooleks) paned kahe kihi vahele täidise, milleks purustad banaanid ning segad hapukoorega. Koogi peale võid panna igasugust kraami nagu ma eelnevalt ütlesin. Mina seekord siis šokolaadi ja toorjuustusegu. (Sulatasin šokolaadi mikrolaineahjus, samal ajal segasin toorjuustu kausis pehmemaks ning valasin sulanud šokolaadiga segamini.) Ideaalis võiks see kook üle öö külmikus olla. (Kuna ma tahan ideaalset tulemust, siis ma nii teinud olengi :D Seega jään vastuse võlgu, mis siis saab kui kohe sööma hakata :D)

Kommentaare ei ole: