esmaspäev, 15. detsember 2008

Kookospallid




Ootamatult endalegi hakkasid maitsema mulle šokolaadid, kus on kookos sees ja kui nägin seda retsepti, siis teadsin, et tahan neid proovida. No mingit erilist muljet nad siiski ei jätnud. Lisete sõi küll isuga ja ütles, et väga head. Mulle tundus nagu oleksin maitsestatud võid söönud :D Praegu tulin mõttele, et kui kasta need sulanud šokolaadist läbi, kas see parandaks asja? Proovida ju võiks. Kuigi ma vist ei proovi neid enam teha. Otsin aga uusi pallikesi, mida veeretada ;) (Seekord ma muidugi ei veeretanud, kasutasin Tupperware imevormi :D)

50 g võid
0,5 dl suhkrut
1 sl kakaopulbrit
50 g kookoshelbeid
1,5 dl kaerahelbeid
1,5 sl vett
veidi vaniljesuhkrut

Kaunistuseks: kookoshelbeid

Lõika rasvaine väiksemateks tükkideks. Hõõru koos suhkru ja vaniljesuhkruga vahule. Lisa kakao, kookoshelbed ja kaerahelbed ning sega ühtlaseks. Lisa vesi ning sega taigen sõrmedega kiiresti valmis. Vormi tainast umbes 20 palli. Vala kookoshelbed taldrikule ning veereta palle nende sees. Aseta kookospallid vaagnale ja pane vähemalt 2 tunniks jahedasse kohta.

1 kommentaar:

K T ütles ...

ma olen neid teinud ja peaks ütlema, et päris head. Need pole ka väga magusad ja isegi natuke mõrud(ad)..
Niiet, soovitan.