pühapäev, 13. veebruar 2011

Vahvlid






Tänane külm välja ei meelitanud ja nii saigi hea soe tubane töö ette võetud :) Tegelikult oli ka proosalisem põhjus- ma olen varunud liiga palju piima koju ning seda tuli kuidagi ära realiseerida.
Kui ma muidu teen suhteliselt umbes tainast, siis täna ma olin niiiiiiii tubli ja kaalusin ning mõõtsin kõik üle, et ka kaalujad saaksid vahvleid teha (loe: õde :P).
Minul on õnneks veel äia-ämma nõukogudeaegne vahvlimasin, mis teeb imehäid krõbedaid vahvleid.


Mida mul siis vaja läks:
2 muna
95 g suhkrut
100 g margariini
500 ml piima
250 g jahu
1 tl vaniljesuhkrut

Sulata margariin ja lase jahtuda. Klopi lahti munad suhkruga ja hakka lisama vaheldumisi piima ja jahu (nii ei teki jahutükke sisse-minu kogemus ütleb nii). Vala juurde ka margariin ning maitsesta vaniljesuhkruga. Lase seni seista, kuni vahvlimasin soojaks läheb.

Ahjaa, mitu vahvlit tuli, seda ma küll ei tea öelda, kuna mu väike abiline maitses neid järjest :)

Head maiustamist!

Ps. Ilma jääteeta inimesed peavad ka oma dieedi tõhustamiseks ise vahvleid tegema ;)

Kommentaare ei ole: