pühapäev, 7. juuli 2013

Toorjuustu-vaarikamuffinid






Mina ja muffinid pole kunagi väga headeks sõpradeks saanud, aga peale nende tegemist, pean ma oma sõbrasuhte üle vaatama :) Neid käesolevaid olen ma viimase kahe nädala jooksul teinud kolm korda ning täna küsis mu viiene, et kas sa täna ei teegi neid nämmasid muffineid? Seega ma tahan jagada siin seda retsepti, et keegi teine veel tegemisest ja söömisest sama suurt rõõmu tunneks. Retsepti pole ma ise välja mõelnud. Leidsin selle retsepti siit , kuigi esialgu on see saadud Farmi lehelt. Ma lisasin väikese muudatuse, sest meil on ju suvi ja suvepealinnas Pärnus on juba vaarikad valmis. Vähemalt need vähesed, mis minu aias on. Veidi tegin muid muudatusi ka, aga siiski suurimad tänud retsepti eest!

Selleks, et saada 12 muffinit läheb vaja:


125g võid
3 muna
150g toorjuustu
175g suhkrut
190g jahu
2tl küpsetuspulbrit
1tl vaniljesuhkrut
2spl. kakaod

mõned lusikatäied vaarikaid (toormoosi või lihtsalt purustatud vaarikaid)


Võta toorjuust toatemperatuurile. (Kui juhtud minusugune udu olema, siis ma lasen 12 sekundit külmikust võetud toorjuustul mikrost läbi.) Sulata või ja lase jahtuda. Löö munad suhkruga lahti, aga mina pole vahtu ajanud. Sega jahu küpsetuspulbriga. Sega munasegu juurde või, toorjuust ja jahu-küpsetuspulbrisegu. Pane pool taigent teise kaussi. Lisa sellele kakao ning teisele poolele lisa vaniljesuhkur. Pane vormidesse vahelumisi heledat ja tumedat taigent. Mina panen teelusikatäie purustatud vaarikaid ja tõstan veidi läbi. (Teen seda grilltikuga.) Küpseta 175 kraadi juures 23 minutit, 10 minutit ilma pöördõhuta ning 13 minutit pöördõhuga. (Küpsemiseaeg on nüüd minul paika loksunud, üle ei tohiks küpsetada, siis saab mingi mõttetu kuiva puru :) )