neljapäev, 22. aprill 2010

Saiakate lõhega










Ei saa enne ikka magama minna kui pole rääkinud lihtsast saiakattest. Tegelikult ma usun, et enamus inimesi on seda või sellelaadset katet isegi teinud. Kuid ikka ma kuulen, et peaksin ka kõige lihtsamad asjad üles riputama, sest vahel ei tule inimesed ise nii lihtsa asja pealegi. See on küll õige, et vahel unustad lihtsad asjad ära.

Mina tegin sellise saiakatte nii:

kuumsuitsulõhet (no puhastades võis seda olla 200-300g)
paar lusikatäit majoneesi (täpselt nii vähe kui võimalik ja kuipalju vajalik)
1 keedetud muna
tilli
soola, (sidruni)pipart

Puhastasin kala ja segasin hakitud muna ning ülejäänuga kokku. Röstitud saia peale on see justkui loodud!


Illustreerivad pildid on seekord isemoodi, kuna tegin pilti pojast, kes seda saia mõnuga sõi ;)

2 kommentaari:

Ragne ütles ...

Viimasel pildil pisikesed varbad paistavad - nii armas:)

Vivian ütles ...

Meie lapsel on vaja ju võimelda laua ääres, aga kuna ma olin pildistamisega ametis, siis lasin tal olla nagu ta on :)