teisipäev, 13. aprill 2010

Beseed






Lõpuks võtsin "ei-viitsimise" kokku ja postitan esimesena nädalavahetusel tehtud beseed. Tegin tavalisi valgeid ja mina suure kohvimaitseliste toitude sõbrana (iroonia on selles, et ma joon vaid ühe tassi kohvi päevas, aga see lõhn ja kohvi tegemine... seda võiksin ikka palju-palju rohkem nautida päeva jooksul)leiutasin ka kohvimaitsega beseed. (No leiutasin on ilmselge liialdus, aga noh mõte ikka.) Lastele muidugi maitsesid need väga. Või noh, kohvimaitselised pidid kanged olema :)) Igal juhul said need maiused suhteliselt kiiresti otsa ning külalistele pean uued tegema.

Tegemiseks läheb vaja:

6 munavalget
4 dl suhkrut
cappuccino lahustuvat pulbrit (oli vist midagi sellist?)

Vahusta munavalged suhkruga väga kõvaks vahuks.Tee saadud vaht kaheks, ühele poolele lisa juurde kohvipulber (mina panin 3 spl.) Pritsi tordipritsiga küpsetuspaberiga kaetud plaadile kenad kuhjad ning pane 100 kraadisesse ahju umbes 2 tunniks kuivama.

Mulle meenus, et need kohvibeseed ei ole üldse nii ilusa õhulise olemisega, kuna see osa, mis ma kohviga segasin polnud kannu põhjas vist nii vahus, kui pealmine ja teiseks ma kuivatasin neid vist kauem ka... Aga eks vigadest õpitakse ;)

Kommentaare ei ole: