kolmapäev, 4. märts 2009

Banaani-šokolaadiküpsised



Teiseks tegin sellised küpsised. Lisetele maitsesid need rohkem. Mulle võib olla kah. Kuigi mul on üks väga maitsvate šokolaadiküpsiste retsept, mida pole ammu teinud... tagasi tulles nende küpsiste juurde, siis ma ei tea, kas minu viga või pididki need selliseks pehmeks minema. Mulle meeldiksid krõbedad rohkem. Ei, vahelduseks kookidele olid head. Või noh neid siiani alles. Mul oleks sööjaid vist vaja... viimasel ajal tekivad ülejäägid?!

2 keskmist banaani
2 1/2 dl suhkrut
75 g võid
1 muna
1 tl vaniljesuhkrut
5 dl nisujahu
1 1/4 dl kakaojahu
1 tl küpsetuspulbrit
1/4 tl soola
1 1/2 dl pähkleid
100 g šokolaadi

Purusta banaanid. Vahusta taignakonksudega banaanipüree, toasoe või, vaniljesuhkur ja suhkur. Lisa muna, jahu, küpsetuspulber, kakaojahu ja sool, sega ühtlaseks taignaks. Lisa tükeldatud pählkid ja šokolaad. Tõsta taignast kahe teelusika abil kuhjakesed küpsetuspaberiga kaetud (või rasvainega määritud) ahjuplaadile, jäta igaühe vahele 5 cm. Küpseta 180 kraadi juures 15-20 minutit, kuni küpsised on valmis. Lase paar minutit jahtuda, enne kui need plaadilt ära võtad.

Kommentaare ei ole: