esmaspäev, 22. veebruar 2010

Marineeritud räimed





Kuidagi väga kaua pole siia midagi jälle lisanud. Olen teinud küll nii ühte kui teist, kuid lisada pole nagu midagi. Vähemalt korra nädalas tuleb ju leivategu ette võtta. Lisaks torditellimused, mida natuke ikka on olnud ja on ka tulemas.
Peale vastlapäeva tuli idee, et teeks teiste pereliikmete tuju rõõmsaks ja praeks räimi ning marineeriks need ära. No muidugi on see kindla peale minek. Kas see on iroonia või lauslollus, aga ise ma neid ei söö. Nüüd panen siia üles retsepti, mille järgi mina seda teen. Retsepti algallikat ma küll öelda ei oska. Minul on see ühe soditud lehe peal :)


2 kg räimi
muna
jahu
soola
õli praadimiseks

Marinaad:
1 l vett
2-3 porgandit
2-3 sibulat
18-20 tera pipart
2-4 loorberit
1,5 tl suhkrut
2 tl soola
4 spl äädikat

Puhasta räimed. (Mina olen teinud fileedeks.) Pese kegelt külma veega läbi ning nõruta. Raputa soolaga üle ja lase veidi seista. Pane lahtilöödud munasegust läbi ning seejärel jahust. Prae kuumal pannil õlis. Tee nii kõigiga.

Keeda marinaad. Viilutatud porgandid ja sibulad panna veega keema. Lisa ka sool, suhkur, pipar ja loorber. Kui porgandid ja sibulad pehmed (võivad isegi natuke krõmpsuvad jääda), keera tuli alt ja lisa äädikas. Jahuta.

Kui räimed ja marinaad on jahtunud lao kaussi räimed ja vahele pane porgandeid ning sibulaid. Kõige lõpuks vala marinaad peale. Jäta mõneks tunniks kuni üleöö seisma.

2 kommentaari:

Ragne ütles ...

Oi sa oled blogi uuenduse endale teinud! Väga lahe värske mulje:) Ise plaanin ka muudatusi, aga nagu ei julge, uute asjadega ei taheta väga hästi kohaneda ju:) Nii need räimed võisid imehead olla, kujutan ette, kui maitsev see on koos keedukartulitega...oehhh...

PS! Ootan märguannet kohvikusse minekuks;)

Vivian ütles ...

Ragne, mina ootan ka, et mul oleks aega ja viitsimist kohvikusse minna, just sinuga :)

Kuid see uuendus jah sai ette võetud. Pildid tundusid siin ilusamad :))) Loodetavasti peale sinu ja minu meeldib teistele ka :)
Kui tunned, et tahad ise ka muudatust teha, siis tee, usu, kõik sinu fännid on sinuga. Mina kaasa arvatud.