neljapäev, 3. september 2009

Tordid, tordid ja veelkord tordid



Selle tordi tegin oma koolilapsele. Sai pisut kannatada, kuna tort sai nii kõrge, et jäi ühe koha pealt kaane külge kinni. Maitseomadusi see ei kahandanud :) Ilusat kooliaastat, kallis Lis!



Tort, ühele Hello Kitty fännile. Palju õnne Astreele!



Tädi st mina tegin tordi Remi Rasmuse esimeseks sünnipäevaks. Õnne veelkord.



Esimene katsetus martsipanile joonistada. Selle proovitordi sõime me ise ära.



Üks kamp septembrinupsusid sai kokku ja pidas sünnipäeva. Väga kiiruga tehtud tort.


Tellimuste kuu august ongi märkamatult mööda läinud. Nii kiiret kuud ma ei mäletagi enam. Eks tööl käies ikka on selliseid aegu olnud, aga kodus ja niiiiii palju tööd... sellist asja pole enne olnud.
Siia panin siis valiku tortidest, mida viimasel kuul teinud olen. Lisaks veel muid kooke, rullikaid ning isegi võileivatorti sain teha (aitäh Avele ;) ). Pildiseeriast puudub veel paar torti, aga neid ma ei pildistanudki.
Ega ma oskagi vist eriti muud lisada, kui tordid on ikka biskviidiga, kohupiima ja vahukoorega. Suts maasikamoosi (või mõnda muud moosi), martsipani vähemal või suuremal määral, šokolaadi ja palju armastust :)))

See postitus on Ilonale, et ta ei arvaks nagu ma ainult luuserdaks :)

2 kommentaari:

Ragne ütles ...

nii kaunid tordid kõik!

Birgit ütles ...

Väga nunnud tordid!